🦋⃟
سلااام!
یاه یاه یاه-
اومدم با مقدمه داستان جدید!
بلی-
داستان جدید-
که خیلی بنظرم هم پوسترش خوب شده
هم ایده اش خوبه
بروید به ادامه مطلب!

سلام سلام!
بنده نویسنده جدید آتسوکو بیدم D;
از اونجایی که وی زیادی همه جا هست شاید بشناسیدش-
همین دیگه.. بابای :>
بعدا مویام داستان مینویسم-