سلام !
این منصفانه نیس ...
امروز ۲۶ نفر به وبلاگ سر زدن ، بعضیا هم چند بار سر زدن ... طوری که ۱۳۴ بار وبلاگ چک شده ... و پنج پارت جدید هم تو دو روز قرار گرفته ، یعنی رکورد فعالیت این وبلاگ رو زدیم رسما ... .
ولی کلا ۲ نفر نظر دادن ... .
یکم حرصم در اومده فقط ... چیزی نیس اصن ... .
... بیخیال ، ممنون که ما رو دنبال می کنید .
سلام
گیشا هستم
این پارت و پارت ۲۳ کار ترکیبی و من فلورینا جون بود
امیدوارم از این یکی هم خوشتنن بیاد..
بازم میگم شرط هر پارت ۱ نظره..
(لااقل منو فلورینا دلمون به یکی خوش باشه..🥺🥺)
بزن رو ادامه مطلب عزیزیکم😘
سلام بچه ها تا پارت ۲۳ میریم ولی برای پارت بعد حد اقل یه نظر باشه تا بزارم(پارتای بعدی امادس)
حیحی دوباره سلام ....
سه تا پارت پشت سر هم.....
ترشتون میکنه یا پارت بعدی رم زود بدم؟
راستیتش امادستا ولی حس میکنم ترشتون میکنه...
بزن رو ادامه مطلب عزیزوم
رسما چیزی ازسایت داری نمی دونم یعنی خب راستش اگه دقت کرده باشین پارت۱۹ ابزار پوستر نداره و خب این به خاطر اینه که من بلد نیستم حیحی معذرت
ولی خب این یه راه تشخیص خوب من از فلوینای عزیز هست حیحی
ببخشید...
سلام سلام سلام !
فلورینا هستم .
نویسنده گیشا خودشونو معرفی کردن ولی منم یکم توضیح می دم .
خبر خوش ... نویسنده گیشا از همین لحظه به بعد نویسنده دوم ابزار هستن ... که انصافا سبک نگارششون از مال من جذاب تره ✨✨
و نکته مثبت اینکه خوش به حالتون ایشون خیلی سریع تر از من هستن ... 😂😂😂 واقعا سریع تر ...
می شه گفت ۴ برابر سریع تر ...
و اینکه ایشون دسترسی دارن که هر جا می خوان ابزار رو بزارن ...
و موضوع دیگه اینکه تا الان من می گفتم مشکلی نیست اگر کسی از روی ابزار کپی کنه (خودش دوباره بنویسدش به اسم خودش) یا اصل داستان مستقیم با ذکر منبع بزاره ولی الان دیگه باید از نویسنده گیشا هم اجازه گرفته بشه 😅 (البته تا الان ک ابزار ارزش کپی کردن نداشته 😂😂😂)
و آخرین مطلب ... همونطور که می دانید من کوچیک ترین استعدادی تو کمدی نوشتن ندارم ... حتی یک ذره . ولی در این زمینه نویسنده گیشا ماهر هستن پس قراره از این به بعد هم اشکتون در بیاد ولی اینبار هم از گریه و هم از خنده . 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
پارت جدید این بار واقعا به زودییییییی .
میخواستم دررمرود نحوه نوشتم چندتا توضیح بدم
یک:اصولا از قبل توی دفتر نوشتمشون
دو:شیپ ندارم توی کارم باشه هم خیلیییی ریز و سوسکیه اینطوری نیست که داستان تمام مدت درموردش باشه
سه :تیم اس یعنی سونیک و سیلور و شدو اصولا یا برادرن یا دوستای خیلی نزدیک نه بیشتر نه کمتر
امیدوارم از سبک نوشتارم در اینده خوشتون بیاد
سلام من گیشا نویسنده جدید هستم و قراره با فلورینا جان داخل داستان ابزار همکاری کنم امیدوارم خوشتون بیاد