دانستنی ... مهم ...

دانستنی ... مهم ...,سلام ! خوش آمدید !

دانستنی ... مهم ...

بچه ها من تو داستان فقط

از حیوونا استفاده میکنم

همون طور که تو فیلم هستن نه

کارکتر انیمه ای

فقط ماریا ست که گاهی از ورژن

حیوونی و گاهی انسانی استفاده

میکنم

یکشنبه نهم آذر ۱۴۰۴22:49Elika
آخرین مطالب