بچه ها من تو داستان فقط
از حیوونا استفاده میکنم
همون طور که تو فیلم هستن نه
کارکتر انیمه ای
فقط ماریا ست که گاهی از ورژن
حیوونی و گاهی انسانی استفاده
میکنم